Kızlar selam,
Şu an 38+1im, bebeğim tersti son kontrole kadar doktor sezeryan diyordu, döndüğünü gördük ama kanala girmemiş.
Şu an 3450 gram 54 cmmiş, ama kafası 4 hafta önden gidiyor 42 hafta ile uyumlu 10,1 cm cıkıyor. Normal dogum için 10cm olması gerekirmiş doktor cok sınırda, beklersek daha da büyüyeceği için normal dogurma imkanın kalmayacak dedi sezeryan içinde 39da alıyoruz zaten dedi.
Normal dogum için son bikaç gün şansım var, doktor kafa ölcüsü tam sınırda oldugu için normal dogurabilirsin de sezeryana dönebiliriz de dedi. Ben de illa normal yada sezeryan gibi bir sabit fikirde değilim ama adı üstünde normal ve en azından denemek istiyorum normali. Doktora bunu söyledigimde pazar gecesi 12de gel rahime fitil takarak yumusatalım açılmana bakalım kanala girecek mi takip edelim dedi, ama nolur nolmaz pazartesi öglen 12ye de ameliyathaneyi ayırttırdı sezeryan için. Cünkü açılman 8 cm bile olsa bebek kanala girmedigi sürece normal olma imkanı yok dedi.
Daha önce hiç fitille dogum yapan oldu mu aranızda, olabildigince bu zamana kadar okudum araştırdım ama fitil konusunu bilmiyorum hiç. Normali de epiduralli istiyordum zaten ama şimdi gece takılacağı içim doktorum seni gece anestezi doktorlarına epidurale yönlendirmem onlar dısardan geliyor güvenmedigim bilmediklerme bırakmam dedi, açılmam 5 cmi geçerse sabaha kadar epidural şansım da kalmayacak.Hemen sancılar olacak mı suni sancı gibi, fitille suni sancı da veriliyor mu acılma ne hızda ilerliyor gece nasıl geçecek hiç bir fikrim yok korkuyorum biraz açıkçası 🤗🤗
Belki deneyimleyen duyan birileri vardır diye danısmak istedim, hepimize bir avazda kavusmak nasip olsun sevgiler