Mervemerve123 Merhabalar 6+6 haftalık hamile olmam gerekirken doktor keseyi ölçtü 4+5 dedi. Neden olabilir boş gebelik mi kese mi gelişmiyor. Arada bu kadar fark olur mu? Geç döllenme ihtimali de yok eşimle ayrıl olduğumuz tarihe dek geliyor.
sehrengiz_8 Mervemerve123 canım benim de böyle olmuştu gebeliğim 4+5 haftada kalmıştı gelişmedi 6. Haftamda öğrenmiştim o haftada kaldığını bir hafta daha bekleyelim ya kendiliğinden düşük olur ya da küretaj dendi.