Bana daha önce hiç takmadılar. Ama ben çok taktım. Eğer doktora söylersen anesteziden sonra da takabiliyorlar. Ilk yürüyüşünden önce çıkarılıyor çünkü sen anesteziden kaynaklı idrariri da hissetmiyorsun ve sezaryen de idrar miktarı da önemli. Çıkarılması bi ağrı vermiyor insanların söylediklerinden yola çıkarak diyorum sadece ilk idrar da yanma yapıyormuş.