Merhaba arkadaşlar ben rutin kontrollerim için özel bir hastaneye gidiyorum fakat fiyatları biraz yüksek geldiği için doktorun istediği testlerimi devlet hastanesinde yaptırıyorum bugün gittik ve dörtlü tarama testi yaptırmamı istedi bunun için devlet hastanesinde herhangi bir kadın doğum doktoruna randevu almama gerek var mı yoksa direk gidip dörtlü tarama testi için gün alabiliyor muyum bir de bu test sonuçları çıkması çok uzun sürüyor mu yaptıran anneler varsa bilgi verebilir mi?