Aynurr16 12345649 37+4 le beklemedeyim gözüm karnımda her vc sonrası bi işaret varmı diye bekliyom karnımdaki karpuza kavuşmak istiyorum 🥰🥰
Haticeyy 12345649 37+4 bende tık yok. Yürüyüş faln yapiorum merdiven inip cikiyorum ama ogluşumun gelmeye niyeti yok 😅
Aysegulce Aynurr16 37+6 oluyoruz ama ne açılma ne sancı hicbisi yok doğmaya niyeti yok sanırım doğum pozisyonunda ama kanala girmemis henüz 🤷 beklemedeyiz
Ayseyaren19 39+4 olduk ama hala tık yok bizde gelmiyor gelmek istemiyor galiba ne agrı ne sancı hiç birseyim yok 🤗
Damlamm 12345649 38+2 onceden sancilar agrilar olurdu smdi tık yok gelmeye niyeti yok bizim kuzucugun😂😂