Arkadaşlar ekim 25 de aşılama yaptırdım, 6 Kasım’da hastalandım. Tutmadı. Aşılamanın tutmadığı aydan bir sonraki ay bu ay, adetim 4 gün gecikti. Aşılama tutmayınca sizin de böyle adet bir sonraki ay düzensiz mi oldu, geç mi geldi, yoksa, umutlanayım mı? ❤️