Kızlar eczacimiz bana iğneyi getirecek bende alıp sağlık ocağında vurulabilirmiyim sağlık ocağına sordum normalde hastanede uygulanan bir iğne ama seni yormayiz yaparız dedi normalde yapmıyoruz dedi. Yaptıran var mı bir sorun olur mu sonuçta kalçadan uygulanmasi gerektiğini biliyorlar raporda da yazıyor bir sıkıntı olur mu