tazeanne00-46 Merhaba arkadaşlar , detaylı ultrason yaptıran anne adaylarına bu sorum. Devlet hastanelerinde muayeneye eşler alınmıyor. Devlet hastanesinde detaylı ultrason yaptıran var mı? Asıl merak ettiğim yanımızda eşimiz olabiliyor mu?
Deletedmom79 tazeanne00-46 ben devlette yaptırdım alıyordu ama eşimin acil işi çıkınca gelemedi yanımda görümcem vardı beraber girdik her devlet aynı mı bilmiyorum doktorlar tanışıyordum ben belki ondan aldı 🤷♀️ Ama özel de de çekim yapılıyor ben özel hastanede çalışıyorum normal de alıyoruz eşleri
HULYA0693 tazeanne00-46 malesef canım hastaneye bile almıyorlar eşleri kaldı ki ayrıntılı ultrason da 😑 bende bugün yaptırdım
Cemrenur tazeanne00-46 ben manisa sehir hastanesinde yaptırdım 15 20 dakika sürdü eşim ve kardeşim de girdi. Hatta doktor o kadar sevecendi ki eşimin dışarıda olduğunu telefonda konuştuğumda duyunca çağır gelsin babası da görsün demişti 🥰
tazeanne00-46 Bhrykndmr öyle mii.. ben normal de özel de yanında eş ile gidilebiliyor diye biliyordum devletten yana şüphem vardı ki özelde de aynı durum varmış.
FatRam_1703 Bhrykndmr Bende özelde yaptırdım aldılar eşimi yanıma da hastaneden hastaneye değişiyor demekki🤗
Nurbl Ben devlette yaptım 10 dk kadar bakındı eşimi almadı içeri iyi kötü bebek için yorum bile yapmadı sonuçlar dr a gitti ordan öğrenebilirsiniz dedi
tazeanne00-46 Nurbl Allah iyiye denk getirsin dedikleri bu olsa gerek .. bakıyorum bazı postlarda detaylıdan çok memnun kaldıklarını ve yarım saat kadar baktıklarını okuyordum. Sanırım bu da şans işi
Yasemin_K Nurbl banada 10 dakka bakmisti hic bir sekilde yorum yok sonuclar soktorda kalkabilirsiniz dedi . Millet yaziyor yarim aaat 40 dakka ben agzim acik okuyorum
tazeanne00-46 HULYA0693 doğru söylüyorsunuz aslında. Tam olarak kaç haftalık olarak girdiniz detaylı ultrasona?
Nesrin15 Kızlar hangi develtte yaptırdınız direk ultrason doktoruna mi gittnz yoksa kadın doğum mu yonlendirid sizi
Dryalp tazeanne00-46 bu özel yer işte emar röntgen felan da vardı normalde 500 ama doktorum önerdıgı için 400liraya yaptılar cok ama napalım ama baya ilgilendı doktor anlattı güzelce
Dryalp tazeanne00-46 bu özel yer işte emar röntgen felan da vardı normalde 500 ama doktorum önerdıgı için 400liraya yaptılar cok ama napalım ama baya ilgilendı doktor anlattı güzelce
tazeanne00-46 Dryalp para bir şekilde Allah’ın izniyle kazanılıyor , yeter ki sağlıkla sıhhatle gelsin evlatlarımız. 💜
tazeanne00-46 HULYA0693 biz şuan 21+4’üz ama son kontrolümde doktorum söylemedi, şuan kafam karıştı açıkcası neden yapılmadı ki acaba
HULYA0693 tazeanne00-46 24 haftaya kadar müddeti var canım. Ama sen tekrar randevu alıp ayrıntılı ultrason için dersen gün veriyorlar yönlendirip
Hanife03 tazeanne00-46 Bn 17 haftalık Ken randevu aldım 17 aralıkta gidicem ve 22 haftalık olmuş olucam bnm kendi doktorum detaylı ultrason yaptıtablrsin demişti bnde öylelikle randevu aldım
tazeanne00-46 HULYA0693 evet doğru söylüyorsunuz onu biliyorum ama şöyle bir durum var ne yazık ki, doktorum bana 1 ay sonra gel dedi ve o zamana kadar bebeğim 26 haftalık oluyor ve gittiğim hastane devlet hastanesi. Bugün bi arkadaşıma sordum devlette yapmıyorlar detaylı dedi senede 3-4 kişiye ancak yapıyorlar o daim önceden randevu alınırsa falan dedi kafam iyice karıştı açıkcası
Gizem___ Ben 24. Haftada özelde yaptırdım doçent baktı eşim yanımdaydı yarım saat bütün organlarına tek tek baktı ismini söyledi asistan işaretledi birşey kaldımı diye kontrol etti soru sorabilirsin istediğin zaman dedi önerilerde bulundu memnun kaldım ama yakınımızdaki diğer özel hastane eşleri içeri almıyor devlet eşleri almıyor kadın varsa alıyor heryer farklı.
tazeanne00-46 Gizem___ o zaman dediğiniz gibi özel hastanelerde bile hastaneden hastaneye fark ediyor bu durum