Herkese merhaba hanimlar. Hamleligimnin basindan beri kullanıyorum kan sulandirici iğne pirtilasma sorunundan dolayi birinci bebeğimi kaybetmiştim 😔 Bugun kontrole gittik her şey yolunda dedi doktorum cok şukur ama iğnemiz bitmisti esim bugün Eskişehir’de ki eczanelerdi tek tek gezmiş bulamamış lütfen elinizde kalan ya da çevresindeki eczanelerde var olan var mi lütfen yardım edin🙏😔