Purpura26 Seraybas Yeterli değil değil çok fazla. Ama kullanan da çok. Zararı olsa doktorlar yazmaz fazlası vucuttan atılıyor zaten
Alyamm_ Seraybas Okadarı için birşey söylemem doğru olmaz doktorunuz uygun gormeseydi vermezdi ben doktorumun bana söyledigini yazdım.
Ozge2805 Merveeee45 canım ben folattro kullanıyorum öneririm çok memnunum daha hamile değilim 3 aydır içiyorum bir bak doktorum prof kendisi önerdi , biraz bulmak zor olabiliyor o ayrı
nisan-23 Lilaaa 14 aydır korunmuyorum folik Trio folidoce folbiol hepsinden kullandım en son Qfolin yazdı doktor
Seraybas Lilaaa canim bugun doktora gttim bende folibol kulaniyordum doktor cok yuksrk dozlu oldugu icinonermiuorum dedi degistirdi