Aysekurtt bende devlette yaptırmak istedim ama doktorum çok iyi seçmelisin doktorunu makina ölçüm farkından dolayı devlette yaptıran bı kaç hastada sorun yaşadık bı sorun görülmedi diye raporlanan bebeklerde doğunca sorun olduğunu ve detaylıda farkedilmedigini anladık dedi sen bilirsin dedi
Bizde riske.atmak istemedik devlete gitmedik