Medya34 rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🤲 yine aynı şeyler olucak diye illa ki korkuyoruz ama içini ferah tut güzel düşünelim güzel olsun. Bende 0.6 oksaparla coraspin kullanıyorum 24. Haftaya geldik şükür inşallah sende hayırlısıyla geçirirsin hamileliğini de kucağına almak nasip olur sağlıkla.