Merhaba arkadaslar bugun randevum vardi 24+3 olduk. Cok sukur bebegimin herseyi yerinde gelisimi guzel kilosu guzel istr 673 gram 31 cm mis hersey guzel dedi. Ama sonra bana dediki plasentan önden gidiyor bulundun haftadan . Sigara iciyormusun dedi hayir dedim. Korkulcak bi durum varmi diye sordum kintrol altinda kalmani istiyorum 4 hafta sonra tekrar gel suan icin korkulcak birsey yok ama beslenemez gelismezse suni sanciyla aliriz dedi. Eh haliyle kafaya takildi..
tansiyonunu bu 4 hafta icinde ölcmeni istiyorum yuksek cikmamasina dikkat et dedi. Önemli birseymi bu ? Basina gelen varmi