Merhabalar, öncelikle hepinize sağlıklı, hamilelikler, kolay doğumlar dilerim. Bugün kontrol için doktoruma gittim. Şekerim var diyet uyguluyorum, arada bir yoğurtla veya sütle beraber meyve yiyorum sadece onun haricinde zaten tatlıyla aram yok fakat doktorum ölçümlerimi duyduğunda daha dikkatli olmam gerektiğini yoksa bebeği erken almak zorunda kalacağımizi, meyveyi de tamamen hayatımdan çıkartmam gerektiğini dahiliye ye gidip gözükmem ve gerekirse düşük dozda insüline başlamam gerektiğini söyledi. Bebeğin küçük kalıyor dedi. 32+1 günlüğüz 1850 gram 42 cm olmuş. Ardından kilosuna bakınca yok normal kilosu ama minyon olacak beli ince dedi. Şeker olduğunu öğrenmeden önce her akşam muz, bal, ceviz yiyordum. Her çeşit meyveden her gün az az muhakkak tüketiyordum bebeğim önden gidiyordu. Diyete başladıktan sonra gününde kaldı ve haftada 200 gram alıyor. Ceviz, yumurta, süt, kaşar, badem, fındık hergun muhakkak tüketiyorum, haftada bir et, balık yiyorum öğünlerime dikkat ediyorum kaçırmıyorum, aksatmiyorum. 45 kilo civarında hamile kaldım başta kilo verdim sonra almaya başladım derken 60 kiloyum banada az kilo aldığımi söyledi ama verdiklerimle beraber 19 kilo aldım. İnternette baktığımda ve burdakileri yorumları okuduğumda kilosunun da boyunun da normal olduğu algısına varıyorum. Hiçbir sağlık sorunu yok bebeğimin çok şükür ama bugün doktor beni üzdü bebeğin küçük kalıyor diyince. Şeker diyetine uymasam tam tersi iri bir bebek olmaz mı zaten? 32. Haftalarda sizin bebekleriniz kaç kiloydu? İçimi rahatlatmaya ihtiyacım var 🙏