Ummuhanaumen özele gidip baktırsana canım ya devlette yanılma çok oluyo..için rahat etmiyorsa acaba diyorsan bi baktır bence🥰kız da erkek de evlat ayrımı olmaz ama biri denilip vazgeçmek gibi sonradan farklı söylenince bi tuhaf oluyo insan sanki elinden alınmış gibi oluyo tövbe tövbee🤭sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah