Ummuhanaumen Haftadan beri Ankara şehir hastanesine gidiyorum 3lü taramamı da burda yaptırdım fakat 18haftaya kadar cinsiyete çıkıntı var erkek dedi doktor. bugün detaylı ultrason yaptırdım 21. Haftamdayım erkek ihtimali vermiyorum kız dediler. Tabiki önce sağlık ama çok şükür sağlığıyla ilgili olumsuz birşey demediler sadece plesanta posteriör dedi🙄böyle birşey yaşayan var mı aranızda. Birçok şey de almıştım sağlık olsun tabi😁Şehir hastanesnde böyle birşey yaşayan oldu mu yine değişir mi acaba
HULYA0693 Ummuhanaumen canım ilk öncelikle hayırlı olsun bebeğin 😊 ben Baska bir soru soracaktım ayrıntılı ultrason kaç dk sürdü ve memnun kaldın mı 🙄
kerimannesi Ummuhanaumen baska doktorlara da gidin bnce belki yanlis gormustur bnde orda takibliyim de bana hep doktorlar erkek dedi ama detaylida tam belli oluyor diye biliyorum