HamzaMoms Aleynasoydann bende kullanacagım ama nasıl olcak bir fikrim yok uzaktan okunsa olur mu acaba
HamzaMoms Aleynasoydann bende kullanacagım ama nasıl olcak bir fikrim yok uzaktan okunsa olur mu acaba
Zeehra İlk doğumunda bende kullnmıştım hastaneye gittiğimizde hiç açıklığım olmamasına rağmen çok sancm vardı anneme suya koydurmştum ve 6 saat içinde kızım doğmuştu
Aleynasoydann Zeehra bende aldım sancılarımın sıklaşmasını bekliyorum suyuna dua okuyup içiyoruz dimi
Aleynasoydann HamzaMoms bende bilemiyorum sanırım eşime okutup bi kavanoz suyun içine hastaneye giderkende suyun içine koyarım diye düşünüyorum
HamzaMoms Aleynasoydann bir arkadas demişti geniş bi kaba koy çok acılıyor ben kavanoza koydum olmadı diye canım habern olsun