Birbebekbiranne Biz 9. Hafta gittiğimizde kalp atışını duymuştuk.Tabi daha erkende duyuluyordur ama biz çok aceleci davranmak istemedik 🤗
iey Armagan hayır, tahlillerinize daha vakit var. İkili taramaya kadar kan değerlerinize bakılıyor zaten başka bir şey yok. Yine de elbette siz bilirsiniz ama biraz boşuna olur 6.haftanın öncesinde gitmek :)