Aleynasoydann bana da öyle diyorlar hep , en son cuma gittim 4bucuk olmuş, şeker testi yaptırdım gayette normal çıktı , ısrarla kesin şeker vardır sende yada bebekte diyorlar. Kan sekerimde de çıkmıyor, kanım danda baktılar yok. Allah razı olsun, Rabb’im hepimizin yavrumlarimiz korusun , hayırlısıyla kucağımiza almayı nasip etsin hepimizin