3 aşılama yaptırdık üçüde olumsuz sonuçlandı ve tupbebek yaptırdık hem.maddi manevi vaktimizi boşa harcandığını anladık tüp bebekte ilk tuttu ve şuan 14 haftalık :) aşılamasa çok stresli geçti dr nin söylediği tarih ve saatte ilişkiye girin falan fln şohben rahat olmuyorsun