Ys35 Merhabalar eşimde taşıyıcı sarılık var küçükken geçirmiş. Benim değerim 136 idi geçen sene doktor koruyuculuğun yüksek demişti 10 altında olmaması lazımmış. Şimdi hamileyim sıkıntı olur mu
fatosd84 Ys35 keşke sizde hepatit b aşısı olsaydınız doktorunuza danışın acaba hamileyken yapılır mı bi de bebeğiniz olunca hepatit b aşısı olacak doktorunuza babada olduğunu söyleyin anlatın
Ys35 fatosd84 hamileyken aşı yok. Ama ben koruyuculuğum yüksek yani önceden yapılmış aşılarım doktor bakarız bi daha yaptır dedi
Bubengebelik Ys35 bende var küçüklüğümden beri taşıyıcıyım evlenmeden önce eşim aşı oldu bu yüzden. Değer 2140tı en son