Kızlar merhaba 35+4 haftalık hamileyim bugün sabahtan 1 saat içinde 4 defa istiğfar ettim Doktora gittim Doktor Safra kesesinde taş olmasından şüphelendi ultrasyon kan idrar falan baktılar çok şükür çıkmadı hiçbir şey covidden şüphelendi dahiliye ile görüştü Çok şükür o da negatif çıktı Bebeğim 2 kilo 600 gram 44 cm 1 hafta geride dedi 40 kg ile hamile kaldım şuan 58 kiloyum yememe iyi şükür neden böyle oldu Bi anda anlam veremedim. 31 Aralık’ta sezeryanım var her gün Muz ceviz Tahin pekmez süt kaşar peyniri yiyorum daha fazla kilo alması için önerileriniz nelerdir