Cankm ben 5+5 hamileyim. Yuzyila gidiyorum. Seher cinar diye bi kadin doktor bar. Allahim bi kadin bu kadar mi guler yuzlu ve kibar olur. Onun yaninda oyle rahatim ki. Haftaya yine gidcm kalp atislarini dinlemeye. Ama benim eltimin kiz kardesi yuzyilda akin bey die bi doktor var onun yaninda calisio . Bana hazirana randevu verdi seher hanim iyi ama benim doktora gel benim doktor alaninda cok ama cok iyi birde randevularini ben ayarlicam tanidik diye doguma kadar ucret almicak senden ddi. Gercektende internetten bayagi bi iyi yorum gordum doktor hakkinda. Haziranda akin beye baslayacagim kontroller icin