senaack Arkadaşlar normalde iyi yiyordum bir haftadır iştahım kesildi herkesin ki açılır benimki gitti doktor bebişin gelişimi iyi dedi bir hafta kaynanamgilde kaldım yemekleri sanırım kesti nasıl düzelirim bebeğim için korktum😰