SerenYiitolu Vldn canım şimdi hasteneden geliyorum ultrsonda 31+4 hafta görünüyor 1714 kg olmuş çok şükür 😍🙏🏻 Bebekte bir sıkıntı görünmedi sende hayırlı haberler alırsın inşallah canım😘🙏🏻
gulcin Ceylin benim ilk kizim 2.850 doğdu ve yoğun bir sarilik geçirdi 2.450ye düştü ama sonrasında çok iyi toparlamıştı şükür yani önemli olan bebeğin kilosu değil sağlıklı olması bence😊👍👍
OlgaArslan SerenYiitolu normaldir yeri daralıyo ondan derler ama bizim hareketler çok sert oluyor bazen canımı bile acıtıyor. Çok tedirginsen bi doktora görün istersen canım aklına takılmasın diye
SerenYiitolu gulcin ben bi kaç gündür çok az hisseder oldum bi hafta önce karnım dalga galga oluyordu ama şu şıralar çok ağırlaştı
EbrarBulut SerenYiitolu canım hareketlerinin yavaslaması çok normal yeri daraldı. Bundan sonra daha sert hissedecek sin hareketlerini ama eskisi kadar çok olmuyor
gulcin SerenYiitolu Bebek büyüdükçe hareketleri kısıtlaniyor oyuzden eskisi gibi-çok hissedemiyoruz.Ama yinede takip et günde enaz 10kez kimildamali....😊gönlünü ferah tut rabbimin izniyle hiç bisi olmaz🙏
SerenYiitolu OlgaArslan yarın sabahtan gidecem msjda attım doktoruma çok tedirginim 🙁 şimdiden böyleysek doğduktan sonra nasıl olacaz acaba ben kafayı yerim herhalde🙂
SerenYiitolu OlgaArslan EbrarBulut şimdi hastnden geliyorum nst ye girdim çok şükür kalp atışları iyiydi yarında doktor kontrolümüz var 🙏🏻
SerenYiitolu gulcin çok teşekkür ederim sizin böyle rahatlatıcı şeyler yazmanız gerçekten çok iyi geliyor🙏🏻🙏🏻
gulcin SerenYiitolu Kalbimizi nekadar ferah tutarsak bebegimizde okadar rahat olur....Eee sanırım birazda tecrübe 7yasindada bikizim var ondada çok sıkıntı yaşadım.Ama şükür hepsi geride kaldı.Yaptigim telâşlara güldüm geçtim.🤗
SerenYiitolu gulcin evet gerçekten insan ilk çocuk olunca tecrübesiz oluyor bide ben ailemden uzak yaşıyorum eşimle bi başımızayız ufacık bişeyde hemen hastnye koşar olduk