bcakir Merhaba, 12. Haftamda ense kalınlığı ölçümü yapıldı ve 6,5 mm çıktı. Cvs testi yapıldı ve şuan sonuç bekliyorum. Süreç uzun ve zorlu 😔 Benimle benzer durumu yaşayan, olumlu sonuçlar alan ya da bebeğini sağlıkla dünyaya getirenler var mıdır ?
_TuBaa_ bcakir İnşallah Güzel sonuçlar alırsınız. Hayırlısı ile 🙏 Bazen kromozomlara, bazende bebeğin kalp Anomanilerine bağlıyorlar en kalınlığının bu kadar yüksek çıkması. Ben alamayanlardan olmuştum 🥺
esraolgun bcakir kusura bakmayın üzmek istemem ama 6.5 mm hiç duymadım. Siz yanlış anlamış olabilir misiniz çok fazla geldi bana çünkü
esraolgun bcakir umarım herşey gönlünüzce olur. Dua edelim inşallah bende nifty sonucu bekliyorum. Güzel düşünelim güzel olsun
_TuBaa_ bcakir İlk down ya da edward şüphelendiler. Benim en büyük şansım doktorumun iyi ve erken teşhis yapması idi. İlk günden beri kalpte ritim düzensizliği ve düşüş vardı. 12 haftaya kadar bekledik nift testi düşündük ama 2.lide bizim için gerek olmadığını direk kordonsentez yapmamızı söyledi ve yaptırdık. Bebeğin kromozomları temiz geldi ama maalesef kalp anomalileri vardı. Kendi doktorum, başka özel hastane, devlette doktor+perinatolog hepsi aynı şeyi söyledi. Her hafta takipte zaten kalp atışı düşüyordu. BiZimde ense kalınlığı 5 ile başladı 7 ile bitti. Ama bebeğimin ciddi kalp ile sıkıntıları vardı. İki kere kalp eko incelendi. Sonra olumsuz. 3.ay sonra tekrar hamile kaldım ve şuan 35 Haftamızdayız bir önce ki bebeğimde çok zorluk ve Sıkıntılı geçen sürerim bu hamileliğimde Rabbime binlerce şükür Her şey sıkıntısız bir şekilde ilerliyorum. Rabbim sizin umudlarınızı olumluya çevirsin güzel sonuçlar ile dönün inşallah. 💐