Bu durum beni çok düşündürüyor arkadaşlar 12+3 üz bugün yarın kontrol var 2’li tarama yapacak 24 yaşındayım ilk gebeliğim ve endişeliyim korkuyorum. Sizce napmalıyım yaptırmak ve yaptırmamak arasında çok kararsızım herşey allahtan tabi ama allah hayırlı olanı versin hakkımda 😔🙏