Hanımlar 7+5 ve hala benim sancılarım var kasıklarımda 5. Haftada bu soruyo sormustum gecer normal demiştiniz ama gecmiyor hala var ve akıntık var beyaz degil böyle pembe gibi doktora gittm progestan verdi ama basından savdi gibi kac tane degisik doktora gittm hepsi normal fln deyip basından savıyor sanki ben normal olduguna kendimi inandıramiyorum benim gibi sancı çeken ve akıntısı olan birisi varmı lütfen yardım edin 😓