Burcinagiir Kızlar bugün doktora gittim. Boynuna iki kez kordon dolamış şımarığım korktum aslında ☺️ Birde 2780 kg olmuşuz iyi mi sizce ☺️Sizin bebişler ne kadar ne durumdalar ☺️☺️
Rabis41 Burcinagiir vayy simarik rahat durmuyor belliki annesi. Bizde 34 haftalik 2. 800 gr olmusuz 😊
Svmcan Burcinagiir biraz büyük mü sanki. Ben 32. Haftamda gitmiştim 1920 gramdı suan 34. Haftamdayım bizde o kadar olmuş muyuzdur🙃
Mihre Burcinagiir 34+5 de 2,700 dedi dr şimdi 35+2 olduk. Başını bayağı bir aşağı dayamış öyle zamanını bekliyor kuzucum🌝Sağlıkla gelsin hepsi.
Rabis41 Yok cok sukur sadece normal dogum pozisyonu almis bekliyo ama niyetim sezeryan baglatmak icin zaten normal olmaz dedi doktorum 4kiloyu bulurmus boyle giderse bizim tosun bakalim hayirlisi ay sonunu bekliyorum gun vericek insaallah
Masall65 Bebeğim dönmedi hala bizde 34. Haftalığız . Ve kordonuyla alakalı sıkıntı varmış sizlerdede varmı acaba
Masall65 Burcinagiir bizimde kordonu dolanmamış ama kordonla alakalı sıkıntı varmış eski doktoruma tekrardan geri dönücem
demir_dilek Burcinagiir Bugün kontrolüm vardı, 33+3 haftadayim. 2850 Gr ve boyu 46 cm olmuş. Bebeğin iri olduğunu söyledi ve 31 Aralıkta çağırdı sezeryan tarihi için