Merhaba arkadaşlar. 12 haftalık gebeyim lavaboya çıktığımda idrarımdan sonra ordan sıvı geliyor akıntı mı yoksa amniyon sıvısı mı anlayamadım peçeteyle sildiğimde ıslaklık oluyor sadece. Normal zamanda çamaşırımda akıntı oluyor ıslaklıkta olabiliyor. Amniyon sıvısı gelenler nasıl ayırt ettiniz akıntınız olup olmadığını?