Lavinya8955 Bugün cinsiyetimiz için doktor büyük ihtimal erkek dedi. İsim derdine düştük. Mümkünse öztürkçe isim önerisi istiyoruz😊
Sumeyyeglr2758 Benim kide erkek bizde isim arayışındayız şuan Emir Alp düşündük ama tam karar veremedik Lavinya8955
meliha_gizem Lavinya8955 benimde eşim öz türkçe kökeni türkçe çok istedi. Eski isimler buluyorduk hep ve anlaşamıyorduk😁 en son Teoman’da karar kıldık☺️🤗 yeni isimleri herkes koyuyor ve bu nesil ne yazıkki hepsinin aynı isim olacağını düşünüyorum.
Saniyeke Biz erkek olursa Yaman Ömer istiyoruz ama Alparslan Metehan Cengiz Oğuz Kağan koyabilirsiniz :)
Lavinya8955 Saniyeke eşim Metehan istediği için şu an ilk seçeneğimiz o😊 Alparslan’ı da beğeniyoruz onu görümcem koyacak 😊
Lavinya8955 Kahvelim_ 1 ay sonra görümcem doğum yapacak biz ona Alparslan fikrini vermiştik o koyacak😊