Tugba81 Nevriyebak Benim doğumum bu ay içinde bebek arabasını alınca bi süre kullanamicam malum kış olduğu için onun için sadece pusetini aldım yaza doğru da arabasını almayı düşünüyorum
Nasippp Bende bebek arabasını yazın alıcam pusette civil de 99 ₺ acaba nasıl alan varsa yazsa iyi olur
gamzetahsin Nevriyebak sonra alcam canim allahin izniyle kisin ocakta dogum gozukuyor ztn o zmn disari cikmayiz yaza dogru alcam o yuzden ama puseti aldim 😊
Nasippp gamzetahsin puseti nereden aldınız kaça aldınız civildeki puseti gördünüz mü 99 ₺ ama nasıl olur bilemedim
gamzetahsin Nasippp canim civildede gordum oda guzeldi hepsi buradan aldim puseti 125 tl gayet rahat konforlu 😊ama civildekinide tercih edebilirsin
gamzetahsin Ozlemust puset hastaneye gidip gelirken cok kullanisli bnce genelde 6 ile 9 aya kadar kullanan var canim 😊
2prensannesi2008 Ozlemust 6 aya kadar kullandık kişiye göre değişir benim çok işime yaradı evde sofrada masada hep onunla oturdu