tazeanne21 15+2 hamileyim ve hic bas agrim yorgunluk kusma migde bulantisi gbi belirtilerim yok benim gbi rahat geciren varmi🙂?
YazCilegi tazeanne21 36dayız kaymak gibi geçti,32 den sonrası için aynı seyleri diyemicem 😅 tadını cıkarın
Dygkh tazeanne21 bennn14 haftam bitiyo 15 giriyorum hic bir belirtim bile yok hafif karnim cikti o kdar 😊😊🤗
Zemuda tazeanne21 ne mide bulantısı ne baş dönmesi ne aşerme hiç bişey olmadı. Normal bendim. Şimdi 32 yiz. Uykunun tadını alamıyorum o kadar. Kasılmalar kramplar yüzünden. Bu zamana kadar tam bi burjuvaydım diyebilirim
Deletedmom71 MutluSon ay ne güzel ya 😂 yani ben de çok kötü geçirmiyorum ama bulantım kusmam oldu 1-2 hafta. Şimdi bitti benimde ama midem arabadayken mesela bulanıyor çalkalanınca 😄
PnRTurK53 Zemuda bennnn 🤣✌ Bazen evham yapıyorum sırf bu yüzden 🙈 benim tek sıkıntım öğün atlayınca oluyor elim ayağım titriyor mide bulantısı başlıyor ama ağzıma bişy attığım an bitiyor bende bir kere bile öğürmedim 😅 bu arada maşallah bize
BarBeyzazer Bende 19+1 ikizlere hamileyim hiç belirti yaşamadım bugüne kadr ama daha hissedemedim bir hissetsem rahatlıycam tamamen 😁
Hanif tazeanne21 bir hafta mide bulantım oldu belli bir dönemde baş ağrısı ama artık çok şükür hepsi geçti çok rahatız❤🌸🤲🏻
Fidashka Agrilardan baska hicbir belirtim yok😃 Ne bulanti,ne asermek,ne de gobek.Agrilar hepsini usteliyo sagolsun😑
YazCilegi ipeksfr Hareketleri artık acıtıyor,kasılmalar oluyor,el ayak yanması hararetler basıyor. Gece uykusu zaten yok 😅
Gudigudi tazeanne21 30 haftalik olmak uzereyiz. Hic mide bulantisi yasamadim. Bas donmesi falan bu tarz seyler hic olmadi bende. Erken donemlerde hamileymisim gibi hissetmiyordum bile.. simdilerde hamileligin ilerlemesiyle kaburgamda batma hissi oluyor sicakta bunalma hissi falan geliyor yatakta donerken zorluk ellerde uyusma hafif bi ödem falan bu tarz seyler var. Bu zamana kadar midem hic bulanmadi. Bundan sonra da bulanmaz herhalde ☺
020320_ 14 haftalık hamileyim hiç bulantım olmadı ve 2 Li testi yaptırmak istemedim. Bulantı olmaması normal mi bu durumda sizce ?
Bebekbal 020320_ bende 14 haftalığım canım zor geçti benim biraz ama olmaması da normal.Doktor her gebelik kişiye özgü demişti.Aynen öyle sıkıntı etme yani,sıkıntı varsa zaten us de çıkardı
Sdmhmt tazeanne21 Allah nasip ederse yarın kızımı kucağıma alacağım benim prenses. Bni hiç yormadı ne mide bağlantısı ne baş dönmesi hiç bir şekilde yok sadece son zamanda çok nadir oda gece yatmaya yakın baharatlı bişeyler yersem mide yanması oldu odada fazla iki üç defa olmuştur 🤱🙂