Ohaezgi GNurr evettt 2. Ve 3.trimesterde çok fazla oluyor parol önerdi doktorum ama yinede bebeğe zarar vermesin diye içmiyorum uyumayı tercih ediyorum ki bende migren var😢
Zeynebbagiss GNurr inanılmaz derecede ağrıyor sanırım migren var bende de 🤦🏻♀️ ilk aylarda hiç ağrımazdı 14+1 haftalığım
Gizemceylan GNurr bi süredir bende de var maalesef migrenim de olunca çok korkuyorum parol içiyorum mecbur kalınca
Betul-35 GNurr 25 haftalık hamileyim 1 aydır aşırı ağrıyor parol çok fayda etmiyor. Alın kısmın gözlerimin olduğu kısım ağrıyor sürekli