Egoistpati GNurr ben 5 ay boyunca çektim çok zor Allah yardımcınız olsun tek tavsiyem ağrıyacağını anladığınız zaman erkenden parol içmek olur bazen çok şiddetlenmeden geçiyordu
Nesrin15 Benim 17 haftaya kadar kesintisiz hergun ağırdı hastahnelik bile oluyodum çok şükür 17 hafta bitti oda bitti benim migrenim vardı onun atakları çok oluyodu şimdi ayda bir agirir