Ebrumihrimah Aybuke1 bone tarzında olan modeller var onu çapraz yada fiyonklu olan onlardan bı bak istersen canım
Meriyus NeslihannK bende orada yapıcam daha önce yapan varmı bldiğiniz memnunlarmı acaba biraz tedirginim🙈 birde erkek olmadığını blmıyordum ben ne gzel
NeslihannK Meriyus Arkadaşım ilk doğumumu orda yaptı burcu yanimda çok memnun kalmıştı simdi 2. Doğumu olucak ikimizde elif hanımın hastasıyız:) Evet kadın doğum bölümünde erkek doktor yok o yuzden cok cok avantajli 🤗 Siz hangi doktora gidiyosunuz
NeslihannK Meriyus Tabiki yanınızda 1 kişi refakatçi kabul ediyolar Benim eşim yanimda kalıcak. Sadece doğumda sonra ziyaretçi kabul etmiyorlar öyle olması çok çok daha iyi:)
Meriyus NeslihannK demek istedğim eş hariç refaktci br kişiye izin varmı😊2 gn kalınıyor sonucta anneye ihtiyaç oluyor
NeslihannK Meriyus Benim arkadaşım hem kızıyla hem eşiyle kalıcak doktoru cocugunuzda kalabilir demiş. Yani annenizde kalabilir yanınızda o konuda rahat olun :)
Meriyus NeslihannK bende burcu hanıma gidiyorum inşallah suan memnunm ama doğum farklı tabi iyi olur hayırlısı ile inşallah sizler icinde benm icinde🤲😊
mucizemm_3 Aybuke1 ben kızımda sezeryan olmuştum. Bir gün öncesi saçıma fön çektirmiştim Buarada tesettürlüyüm pijamama uygun güzel süslü bir şal almıştım. Ve tacımı açık çekildiğim fotoğraflarda kullandım aynı pozları şalla da çekilmiştim.
Aybuke1 mucizemm_3 anladım çok teşekkür ederim bende saçlarımı düzleştirebilirim aslında oda bir seçenek aklıma gelmemişti 🥰
Sibelezgi Aybuke1 bende hazir sallar var dubai bone die geciyor instgramda pratik geldi banada ama yazma daha rahat sanki 😊😊