sagsbry Fatos6163 canım ilk başlarda iştah çok açık oluyor malesef ama sana tavsiyem ilerde daha çok alacağın için ilk zamanlar kilo alımını engelle 👍🏻 bir diyetisyenle görüşmende fayda var nacizane fikrim 🌼
Tuba04 hm35 evet haklısınız ☺️ Gözüm zararmış gecenin bi yarısıymış görmez oldu ama dikkatli olmalıyım ☺️
Arnisa Aysun1983 bende bugün 15 hafta oldum. Fakat doktor 16 hafta diyor:) sizinle aynı kiloyu aldım . P.tesi cinsiyeti öğrenebilecekmiyiz bakalım 🤔
Aysun1983 Arnisa benim de kontrolüm pzt’si 😉benim cinsiyet dün belli oldu nifty test yaptırdım 14 gün önce sonuç dün geldi çok şükür temiz çıktı cinsiyetimiz de erkek 💙
Neslihan66 Fatos6163 kuzum naptın sen bende 2 ay hamileyim 71 le hamile kaldım düzenli beslenerek verıyorum verıyorum hatta ilk 3 ay kilo almaman gerçek sonraki aylarda da 1 kilo Alman gerek diyetisyene gitsen iyi olcak ilk hamileliğim de 13 kilo aldım doğum yaptım 8 gitti geriye kalan Kılom da 2 haftada gitti karnım yoktu hiç tabi korse de giydim onun da etkisi çok
Htcysf Tuba04 Fatos6163 bende 19+2 yim 45 le hamile kaldım ve şuan 55 kiloyum 😔 benimde iştahım çok açıldı ve kendimi yemek konusunda asla durduramıyorum 🤦🏼♀️
idiloska Fatos6163 herkeste öyle olmuyor, bazıları bulantı ve istifradan kilo veriyor. Benim de çok bulantım oldu, ilaçla durduruyorum, kilo vermedim hiç.