Dogum oncesi izni kullanmamak ve dogum sonrasina birakmak icin 32. Haftada calisabilir raporu alacagim yalniz 32. Haftanin baslangici haziran 13e denk geliyor. Yani hemen bayram oncesi. Seminerin ilk haftasi bitiyor. Seminerin ikinci haftasini memleketimde alacagim. Rapor almama gerek var mi? Varsa hangi okula verecegim?