Kızlar. Temmuz da doğumum olacak inşallah. Pijama alacam ama aradığım gibi bulamıyorum lohusa olanları da çok pahalı o kadarına ne gerek var diyorum. Sabahlıklı olanlardan mi alsam yoksa tek uzun mu alsam bilemedim. Tesettürlüyüm. Hangisi kullanışlı olur. Bide kapıda ödemesi olan site biliyo musunuz