Ayse1608 Aselminamm Erkekler kendi aralarında maalesef ki erkek adamın erkek çocuğu olur lafını yapıyorlar 😒 eşiniz etkilenmiş olabilir benim eşimde kız istiyordu hemde çok kızım diye severdi erkek olduğu kesinleşene kadar. arkadaşlarının erkek olsun felan demelerini sohbet arasında anlatırdı
Selmasntks Aselminamm bebeğe cinsiyeti veren kromozom babadan gelir annenin kromozomları 46xx tir babanın ki 46xy yani x kromozomlu bir sperm yumurtayı döllerse kız y kromozomlu bir sperm döllerse erkek olur bu kadınlara değil erkeklere bağlıdır aslında erkeklerede bağlı değil ama onlardan gelen sperm ile alakalı ben bu konu ile alakalı hep eşime şaka yaparım bana bi y kromozomlu sperm gönderemedin diye 😂
DidemYldrm Aselminamm allah dilediğine kız dilediğine erkek verir dilediğine hiç vermez lafını hep kullanırım
deletedmom55 Aselminamm ileride değişir buna alıştığında 😊 benim ilk gebeliğimde eşim oğlum olsun diyordu hep sonra kalbi durdu kürtaj oldum kendini suçluyordu ben kızım olmasını istemediğim için böyle oldu diye. şimdi ikinci gebeliğim 12 haftadayım. Ve benim kızım olacak diye tutturdu gidip pembe ev almış oyuncak.
prensleriminannesii Aselminamm bizimkide kız istiyodu her kontrole gitmemde tekrar sor diyodu erkek olmasına braz zor alştı 😀😀erkek yada kız olması erkeğe bağlı zaten eşimin tarafında genelde hep erkek bzmde öyle oldu hayırlısı 😊
prensleriminannesii Aselminamm istemiyorum ne demek ya Rabbim hayrlısıyla sağlıklısını nasip etsin kötü bi düşünce eşinin düşüncesi ben de kötü etkilenirdim bu durumdan 😒 Kiii kız veya erkek olması senden değil ondan kaynaklı bişey derse erkek istiyosun ama kromozomlarından kız çktı ben napıym sorun sende de 🤣🤣
esrasd Aselminamm benim eşim tam tersi. Erkek olacak diye çok suratsız... geçen hafta kesinleşti pipisini bile gördük hala belki kızdır diyip beni çıldırtıyor... neden böyleler 😡
Twinsmom48 Aselminamm benim eşim hep kiz dedi hamileliğinde ama ailesi erkek de erkek babası öyle seviyordu düşünün kiz olduğu keisnlesti şuan sevindi ama babası bize 1 ay sürat yapt i sonra bi baktım benimki de diyo ki belki değişir erkektir filan aileden etkileniyorlar
Edos Beyler daha cok sevinmeli Kiz cocuguna sahip olacaklari icin ☺ Kiz cocuk babaya düşkün büyür baba delisi olur derler. Yil kac olursa olsun bitmicek bu erkek kiz ayrimi sanırım. 🤦♀️
Aselmom Aselminamm bize başta erkek demişti doktor canım ama emin değildi doktor sonra başka doktora gittim ve bebeğimizin cinsiyeti kızmış valla eşim daha çok sevindi ama arkadaş Ortamından olabilir onlar kendi aralarında takılıyorlar canım birbirlerine boşver sağlıklı olsun da gerisi önemli degil 🤗
Busedoruk Aselminamm erkekler degisikler canim hic bi sekilde anlam veremeyiz bu konuda. Hamile kaldigimdan cinsiyet öğreneceğimiz zamana kadar herkes senin kizin olur dedi benim de icime kiz dogdu esimde kiz bebek duskunudur. Cinsiyetini ogrendim hastaneye gec gelebildi.oglumuz dedim.10 dakikada cumle alemi aradi erkek diye o kadar kiz isteyen adam. 33 haftaligim amcasinin kizi var kiz bi baska der bazen.isveli cilveli oldugundan kiz ister ama erkek adamin erkek oglu olur derler karmasiklar onlarda😁takma evladini hee turlu cok sevecek kiz da olsa erkek de olsa uzulme
Aselminamm Konustum sadece ortam cok kotu olduğu icin büyüdüğü zaman birisinin ona kötülük yapmasından korkuyormuş kiz oldugu icin. Abisi olsum istiyormuş o yuzden erkek istemiş
buse007 Aselminamm canım öncelikle o çocuğu alınca her şey çok değişir kız farklıdır, bu Allah’ın takdiri ama sürekli bu erkek mevzunu açarsa e yapsaydın o zaman de %100 erkekten geliyo kromozom de, ben bu erkeklerin kafalarından nefret ediyorum