Lavinyaaa Merhaba kızlar geç döllenme 4+4 haftalıgız bugün kontrolden geldim ve doktor sol yumurtalıkta çikolata kisti var dedi hamilelikten önce yoktu biraz tedirgin oldum yaşayan var mı?