Kizlar bugün kontrolümüz vardi bebeğin gelisimi maşallah çok güzel 24 haftalığız son adet tarihime gore bugun ama ultrason cihazında 24+6 çıktık yani 1 hafta gibi bisey önde gidiyor bu zararli biseymi iyi biseymi doktor herseyi iyi dedi kilosu 734 gram boyu 30 cm 🤷🏻♀️ gelisim önde olması kötü bi anlamami geliyo bilgilendirirmisiniz🙏🏻❤