Ve bende doğurdummm🤩 Hamileliğim genel anlamıyla çok güzel geçti. Mide bulantıları, kusma, ağız da tat değişikliği dışında.. o da tuzu, biberiymiş ✌🏻Hiçbir zaman doğumu nasıl yaparım diye düşünmedim, başıma ne geleceğini, nefesleri nasıl alacağıma dair zerre bilgim yoktu 🐣 ( sağlığında içinde çalışmış biri olaraktan😁akışına bıraktım her şeyi)
Doğum olacağı günden bir gün önce yatak odam dışında tüm evi temizledim. Gün içinde nişanımın geldiğini farkettim, şoka girdim resmen bugüne kadar sakin olan ben napıcam diye gezindim tüm gün. Ağrı, sızı ve yalancı sancı nasıl olur hiç yaşamadım. Her lavaboya gidişimde suyum geldi mi diye bakıyorum meraktan 😁 bir yandan da Allahım bugün nolur doğum olmasın yatak odamı temizleyeyim yarın olsun diyorum 😂
Ertesi gün akşamında belime yarım saatte bir gibi ağrı atıyor ama ben yorgunluğa verdim, saat 23:00 de kasıklarıma ağrılar girmeye başladı. Ahha geliyor dedim 20,15,12,10,5 ve 3er dakikalara düşünce tamam dedim. Evde beş saat çekebildim sancıları. Hastaneye gittiğimde (sabah 4) açılma 2 cm di. Çok hızlı ilerlemedi açılmam. İki defa morfin aldım sancılarım sürekli 5,3 er dakikada geliyordu. En son akşam ebe baktığında 2 ama genişlik baya ilerledi doğum salonuna aldı. Akşam sekizde epidural aldım, sabah 04:59 da doğum oldu. Epiduralden sonra açılmalarım saatte bir 1er cm açıldı. Suyumu 4 cm’den sonra patlattı ebe. Doğum sürecim 29 saat sürdü. Ebem akşam nöbetinde değişti keşke sabahtan değişseydi belki daha erken doğururdum. Mükemmel bir ebeye düştüm 😅 epiduralden kaynaklı ıkınmada ben zorlanmadım çok. benim için en kolayı epiduralden sonrasıydı🤣 bu arada herkes için dua ettim, sadece kullanıcı ismi olarak tanıdığım @Sermec27 aklıma geldi, yorumlardan okuduğum kadarıyla, senin için çok dua ettim 🙏🏻hepinize kolay doğumlar diliyorum, inşallah bu güzel duyguyu sağlıkla tadarsınız ♥️