YazCilegi Cisemk 34 te bizimde makattı. 38 e kadar döner demişti doktorumuz. Bugün muayenemiz vardı 36 haftalığız doğum pozisyonunu almış şükür. ( emekler pozisyonda dur demişti doktorum,ben yapmıştım ne kadar etkili olmuştur bilemiyorum tabi)
Berra BengulYldrm benımde kanala yerlesmıs durumda 33 ten bu yana ☺ Bende gelememesi ıcın dırenıyorum
sblgzgn Cisemk 35+2 deyiz hala dönmemiş 🤷♀️ Artık bu haftalardan sonra yeri daraldığı için dönmeyebiliyormuş sanırım.. Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun 🙏
BengulYldrm Berra bende suan 31.haftadayım fitil kullanıyorum tam başaşağı degılmıs azcık yan duruyomus sagolsun😂
Eby Bırak, dönerse senindir 😝 😅 33 haftadayım randevuma da daha var ben de merak ediyorum açıkcası elimle yoklayıp anlamaya çalışıyorum. Ama tekmeleri hep yanlarda hissediyorum daha dönmedi galiba 🤔 döner inş vakti saati gelince 😬
nilemnilay Şuan 36+2 günlüğüz ayakları aşağı pozisyonda duruyo hep bizim miniğin 😊suyumuz da kritik seviyede 1 aydır. Doktor dönemeyebilir olduğu yerde hareket edebiliyo dedi pek beklemiyoruz biz dönceğini ama insallah döner 😊