6 yıllık evliyim. İlk 2 sene çocuk istemedik. Biz istedikten sonra da 2 buçuk yıl olmadı. Sürekli kist oluştu. Kistin atılması için doktor doğum kontrol hapı verdi. Rahim filmi, sperm testi herşeyi denedik. En son tüp Bebek yapın hamile kalamazsin cevabını aldım. Yıkıldım, çok ağladım. Tüp Bebek yapacak maddi gücümüz yoktu. En son başka doktora gittim. Sadece yumurta geliştirici hap verdi. Ve 4 ay sonra hamile kaldım. Sağlıklı bir oğlum oldu. Aradan 18 ay geçti. İkinci çocuğu istediğimize kadar verdik. Nasılsa olmuyor diye vakit kaybetmeden aynı doktora tedavi için başvurdum. Doktor adet olduktan sonra tahlil yap gel dedi. Ama adet olmadım. Meğer kendiliğinden hamile kalmışım. Olmaz diye tedavi olmaya başlayacaktım oysa ki. Yani biraz da kafada bitiyor kızlar. Olmuyor diye stres yaptıkça olmuyor. Akışına bırakmak lazım.