Anneler benim 4 yasında engelli oglum var bu oglumdan sonra 3 gebelik gecirdim 13 15 17 haftalik ken kalp atislari durdu ve kürtaj oldum en son mayısta kürtaj oldum butun testlerimi yaptim bi sorunun olmadigini soylediler doktorlar sizce tekrar deniyeyimmi cok korkuyorum tekrardan ayni aciyi yasamaktan😭😭