Fatma7666 Anlatan çok olmuş zaten ama ben de cesaretlendirsem fena olmaz :) alttan muayeneden bir farkı yok, güvenin kendinize yaparsınız. Doktora da söylerseniz yardımcı olur diye düşünüyorum. Zaten kontrollere alıştıktan sonra aşılama da hiç sıkıntı yaşamazsınız merak etmeyin :)