Mihri-musta canım bende şifa hanima gidiyodum biraz baştan savma davrandi bana da, bi de sürekli randevu tarihi değişti, hastane pek hijyenik değildi vs bence iyi yapmışsın. Şişli'de oturuyorum ben şimdi Türkiye hastanesine Özgür Çetiner'e gidiyorum çok alakali, hastane temiz ve yeni doğum yapmış bi kaç anneyle konuştum çok memnunlar. Aklında bulunsun, doktor hastane bulmak çok zor maalesef kolay gelsin.