Bebegmibkliyrm Ya kizlar 5+5 hamileyim. Bakiyorum bel agrim kasik agrimdan duramiyorum diyenler var. Ben sanki hamile degilim hic agrim felan yok cok sukur . Normal olan kim ben mi diger anne adaylari mi🤔
DidemYldrm Bebegmibkliyrm daha çok erkek o belirtiler için Benimde ağrım sızım çok olamamıştı herkesin bünyesi farklı
EceAydn Bebegmibkliyrm kişiden kişiye göre değişen durumlar. Hiç kusmadan 9 ayını geçirip sağlıkla bebeğini kucağına alan arkadaşım var 🙂 Bazı belirtiler olmuyor ya da erken oluyor diye telaşlanmaya gerek yok bence ama yine de doktor kontrolünde onlardan fikir almak önemli ☺
Rmyskrkus Bebegmibkliyrm canım ben doguma girdim millet 80 90 ile bağırıyor doğuruyordu benim şancı 150 yi vuruyor doktor bile basil hala sandim yok diyorsun eminmisin diyordu 12 saat üstüne suni de yedim son gaz yinede ağrıyı hissedemedim aşırı oyuzden oğlum dogmadi açılma olmadi bebek kanala takıldı sezeryan oldum göstermemekte iyi defil yani o agri sana doğumda yardım edecek tek sey
biiiidamla Bebegmibkliyrm benim ilk gebeliğimde hiçbir agrı sızı olmadı Doğuma kadar ama şimdi 13 haftalık gebeyim ilk günden beri agrı bulantı oluyor değişiyor canm belli olmuyor
Minikheyecan Canım her gebenin vücudunun vereceği tepki farklı olabilir bir hafta sonra belki sende de olacaktır. Şahsen ben 8 haftalığım midem ağrı bulantı ve kramplardan geceleri uyuyamıyorum sabahları mahvoluyorum. 6+2ye kadar birşeyim yoktu
flawles Henüz çok erken benimde hiç midem bulanamdı kusmadım 6.ayımdayım ama ağırlaştıkca o günleri arıyorum 🙈
Beyra0212 Benim adetim de 6 gün gecikti. Kan testi için daha ne kadar beklemeliyim. Evde test yaptım negatif cıktı😏
Bebegmibkliyrm Beyra0212 canim benim adetim bir gun gecikti yok yapmicam test sonra hayal kirikligina ugrarim ddim. İki gun gecikti baktim hala olmuyorum test yaptim hic beklemiodum bakdim iki cizgide belirgin cikti. Yani bazen testler gostermio diolar kan testi yaptir bak bakalim kan testi kesin sonuc verio cunku
AycanFb Bebegmibkliyrm canım daha çok yenisin ağırlaştıkça başlar o ağrılar bende de yoktu şiştikçe bazen iğne batar gibi oluyor arkamdan ama öyle sürekli ağrım yok.