Arkadaşlar doktorum oksapar iğne kullan dedi ilk 3 ay bitene kadar şuan 1 hafta var bitmesine bu 3 ayda sayısız oksapar igne ilaç vitamin hap kullandım doktorumun kullan demesine rağmen eşim diyor çok ilaç kullandın bırak artık dedi igne kullanmasam nolur bebek düşer mi 12 haftalık gebeyim